Bilstein B14 PSS.
hehe ja nur bi mir häds sogar gstreifft weni allei dinä gsessä bin...
hoffed mir mal es tued bi dir nöd, süscht muesch d kante aleggä lo. (wenns schlifft isch mit dä ziit dä lack weg und denn gitz Rost)
Bilstein B14 PSS.
hoffed mir mal es tued bi dir nöd, süscht muesch d kante aleggä lo. (wenns schlifft isch mit dä ziit dä lack weg und denn gitz Rost)
Bilstein B14 PSS.
hmm okee.. ja auso weni nur einisch es schliffe ghöre ufdr outobahn, de tueni kante sofort aleggä la.. wöu bim 335i si die kantene recht dick.. chame locker 1 cm platz gwinne mit umlegge vode kantene..
hoffe mir mau zbeshte
hmm okee.. ja auso weni nur einisch es schliffe ghöre ufdr outobahn, de tueni kante sofort aleggä la.. wöu bim 335i si die kantene recht dick.. chame locker 1 cm platz gwinne mit umlegge vode kantene..
hoffe mir mau zbeshte
ja scho, abartig dick! bim M3 händs wenigstens was gstudiert und d kante ganz flach gmacht
Jungs wir waren heute mit meinem Baby unterwegs.. ich, mein Bruder und brunofernandez aus dem Forum.. wir konnten es nicht glauben, was für ein geiler Sound aus dem Auspuff kam
hier ein kleines Video.. leider hat es nicht für mehr gereicht:
ps: Bruno hat geschrien wie eine Frau ich weiss
Hahaha klingt doch gut mein Geschrei
WTF was für e sound
BRAVOOO
tönt wie de M3 E46 mit sportpuff
PS: wenn bulle chömed, seisch ihne BMW Performance und si chönt dir nüüt mache
Zitat
hört sich richtig geil an
:D:D:D:D:D
Danke Jungs.. wie immer eine Ehre von euch Komplimente zu erhalten
ich kann nicht genug kriegen.. Bruno wenn du deine verbaut hast, halten wir uns nur noch in den Tunnels auf
ZitatDanke Jungs.. wie immer eine Ehre von euch Komplimente zu erhalten
ich kann nicht genug kriegen.. Bruno wenn du deine verbaut hast, halten wir uns nur noch in den Tunnels auf
da bin ich dabei