BMW Treffen in der Schweiz, 12.Mai 2012 - Umfrage im 1.Post >>> Ort der Veranstaltung /// Link fürs Car-Coding im 1. Post >>> tragt euch noch ein

• Danke Vielmols Goni

Ich bi für 1 oder 2.

Was meined ihr söl ich Partybänk / Tisch organisiere?

Und mir söted au no Getränk/ Snacks organisiere? Also sicher gnueg

BItte helfed üs do mit , mit Tipps

• Also wennd chönntsch bänk mitneh wer voll cool.... evtl het no öbber ander weli.
    Ich lueg au mol öb ich no öbbis chan uftriebe.... ich wer au defür dass jede sis züg zum grilliere selber mitbringt. ebe au wegem schweine/rindfleisch zügs. esset jo ned alli sgliche.
    Und wenn jede öbbis mitbringt hets sicher huuffe verschiednigs, und vorallem gnueg für alli

Keine Feier ohne Dreier :bmw-smiley:

Strasse nass,
    Fuss vom Gas!
    Isse trocken,
    drauf den Socken!

• Also wennd chönntsch bänk mitneh wer voll cool.... evtl het no öbber ander weli.
    Ich lueg au mol öb ich no öbbis chan uftriebe.... ich wer au defür dass jede sis züg zum grilliere selber mitbringt. ebe au wegem schweine/rindfleisch zügs. esset jo ned alli sgliche.
    Und wenn jede öbbis mitbringt hets sicher huuffe verschiednigs, und vorallem gnueg für alli

Ja weg de Partybänk , die chamer vermiete

2 Bänk und 1 Tisch kostet = 15.- für 1 Tag , i wür sege 2 Tisch und 4 Bänk , git 30.- , da chani überneh , und i muess halt luege dass en kolleg vo mir mit em Büsli chunt.

Bisch nid defür dass mir no organisierd, ca. 20 x Ice Tea 2 Liter / 10 x Mineral 1.5 Liter / 20 x Cola 1.5 Liter / 20 Chips Päck
    WEisch wenn jede was aneleit, isch ja den dass kei stress

Klar FLeisch , Brot sölt jede selber mitbringe, aber so Snacks / Drinks findi nid

• ok ja, da mitem trinke chame so mache...
    Chame denn jo no abmache wer das was tuet organisiere.
    Ich wür süst sege ich bring 20x Cola mit

Strasse nass,
    Fuss vom Gas!
    Isse trocken,
    drauf den Socken!

• Also mir gfallt das See-Beizli vo Vorschlaag drü am Beschtä! Gseht rächt heimelig un gmüetlich uus. ;)

Zwecks Sitzglegäheit tuets mir susch au än Teppich zum Druffhöckä. Un Verpflägig sött eigentli jo scho jeddä selber mitbringä, oder nöd?! Für ä Wurscht und öppis z'Trinkä mues mer jo nit gross organisierä findi...

• 1 und 2 fingi gueti idee.. Und für getränk nimi süsch ice tea mit emi gnue für aui :D und energy drinks chönnti o mitneh..

Ahja tue de no 1 auto derzue rechne.. Mi cousin chunnt ou.. Er hetsech ke 335 cabrio koufft sondern m3 limousine :S er chunnt ou.. Wird lustig :D

• lüt i bi dr meinig das jede sis Züg söu mitnäh..oder nid? schüsch wirds eifach müehsam zum organisiere etc...
    Standort wär mir fast glich...villecht wär sone umfrag nid schlecht...

• i nimme süsch 2 6-er pack ice tea und chli chips mit ;)

wo mr häne göi isch mr glich, bi bi auem debi :D

bayerische motorenwerke drei drei fünf i

• ok dene mache mers so
    jede nimmt sis eigete

Wer lust het nimmt sus no was für alli mit, ich nimme au ice teas mit udn paar chips

BMW Switzerland, tuen bitte das vom goni ine Umfrog wandle , dene stimme mer ab

ich finde sind alles gueti Vorschläg, aber wenns zvil lüt het (kinder , familie) isch es nid de best platz

• Ok... ich mach nocher churz en umfrag...

Strasse nass,
    Fuss vom Gas!
    Isse trocken,
    drauf den Socken!