NOCHMALS (NIX DA.. Direktrohr ab Kat ;-))

• Wir glauben du bist in wirklichkeit ein Clown.. oder ein Schlumpf..

Edit: Thrade sollte glaube ich Thread heissen..

• bingo. oder muss man dich wirklich erst hieran erinnern?

NIX DA.. Direktrohr ab Kat ;-)

;)

auch wenn es KEIN fake ist (das glaube ich sogar noch!), so hättest du doch einfach erst wieder die finger krumm machen sollen, wenn du das video nun wirklich hast.
    (und blöd klingen wird es trotzdem! :D)

• Wir glauben du bist in wirklichkeit ein Clown.. oder ein Schlumpf..

Edit: Thrade sollte glaube ich Thread heissen..

du bisch o chli e clown odr e schlumpf..
    merci viu mau für d vrbesserig... bisch mi heud... <3

• du bisch o chli e clown odr e schlumpf..
    merci viu mau für d vrbesserig... bisch mi heud... <3

Bitteschön :love:

• also den poste doch mol ;)
    isch es so schwer en video uf youtube ufelade, dank neui technologie isch es sogar möglich, über Android/iPhone, svideo direkt uf YouTube lade :P:P

zum vorige bitrag:
    s gliche bild wo du postet hesch, han ich scho im netz irgendwo gseh, darum seg ich es isch fake, wels bild eifach kopiert hesch!

isch es so schwer en video uf youtube ufelade, dank neui technologie isch es sogar über es Android/iPhone svideo direkt uf YouTube lade

zum vorige bitrag:
    s gliche bild wo du postet hesch, han ich scho im netz irgendwo gseh, darum seg ich es isch fake, wels bild eifach kopiert hesch!

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

isch es so schwer en video uf youtube ufelade, dank neui technologie isch es sogar über es Android/iPhone svideo direkt uf YouTube lade

zum vorige bitrag:

nei kolleg z problem isch es guets video ufezlade... i ha dir scho eis aber dert tönts scheisse und qualität isch beschisse... i lade ders sogar ufe..
    http://www.youtube.com/watch?v=cqVOuUGdMjA&feature=youtu.be

u die biuder si unmüglech fake wöu IG se eis zu eis gmacht ha bir GARAGE VOM KOLLEG, MIT MIM NATEL...
    besser so? gloubwürdiger? :) heit dir zgfüu das i keni hobbys ha odr so? :D

• den isch ja scho besser ;)
    chans video etz nid aluege, aber glaubs dir etzmol

Ja hani denkt bis etz :D :D

vo welem Kanton bisch den?
    au SG?