Beiträge von BMW_Switzerland
-
-
-
-
-
Wenn der ESD neu ist, wird er sich noch einbrennen.... dauert aber einige Zeit
-
Zitat
ok dene mache mers so
jede nimmt sis eigeteWer lust het nimmt sus no was für alli mit, ich nimme au ice teas mit udn paar chips
BMW Switzerland, tuen bitte das vom goni ine Umfrog wandle , dene stimme mer ab
ich finde sind alles gueti Vorschläg, aber wenns zvil lüt het (kinder , familie) isch es nid de best platz
Ok... ich mach nocher churz en umfrag... -
Zitat
Ja weg de Partybänk , die chamer vermiete
2 Bänk und 1 Tisch kostet = 15.- für 1 Tag , i wür sege 2 Tisch und 4 Bänk , git 30.- , da chani überneh , und i muess halt luege dass en kolleg vo mir mit em Büsli chunt.
Bisch nid defür dass mir no organisierd, ca. 20 x Ice Tea 2 Liter / 10 x Mineral 1.5 Liter / 20 x Cola 1.5 Liter / 20 Chips Päck
WEisch wenn jede was aneleit, isch ja den dass kei stressKlar FLeisch , Brot sölt jede selber mitbringe, aber so Snacks / Drinks findi nid
ok ja, da mitem trinke chame so mache...
Chame denn jo no abmache wer das was tuet organisiere.
Ich wür süst sege ich bring 20x Cola mit -
Also wennd chönntsch bänk mitneh wer voll cool.... evtl het no öbber ander weli.
Ich lueg au mol öb ich no öbbis chan uftriebe.... ich wer au defür dass jede sis züg zum grilliere selber mitbringt. ebe au wegem schweine/rindfleisch zügs. esset jo ned alli sgliche.
Und wenn jede öbbis mitbringt hets sicher huuffe verschiednigs, und vorallem gnueg für alli -
-