Beiträge von Robmaster

hmm okee.. ja auso weni nur einisch es schliffe ghöre ufdr outobahn, de tueni kante sofort aleggä la.. wöu bim 335i si die kantene recht dick.. chame locker 1 cm platz gwinne mit umlegge vode kantene..

hoffe mir mau zbeshte :thumbsup:

ja scho, abartig dick! bim M3 händs wenigstens was gstudiert und d kante ganz flach gmacht :thumbsup:

Bilstein B14 PSS.

hehe ja nur bi mir häds sogar gstreifft weni allei dinä gsessä bin... :S

hoffed mir mal es tued bi dir nöd, süscht muesch d kante aleggä lo. (wenns schlifft isch mit dä ziit dä lack weg und denn gitz Rost)

Auso i ha gluegt aber muess sege kenne mi mit bördle gar ni us.. Het aber no originau usgseh.. Aber mache no es foti

Ja ufdr outobahn bini iz no ni gsi stimmt.. Am weekend evtl geiter uf outobahn de tueni mi druff achte.. Und spötistens im summer gani mit dem it ferie u den hets gnue bodewällene :D

ja gisch den en Bricht.

weisch muesch mi recht verstoh, d E92 (non-M) sötet ja alli glich bauä si hinä, daher chanis iwiä nöd verstoh dases bi dir passt (mit na breiterä Reife) und bi mim häds nöd passt.

häsch schomol noglueget ob ev. a dinä Kotis was gmacht isch?? (ev. vom vorgänger)

tue mal bi höcherä gschwindigkeit (z.b AB) überä bodewellä fahrä. döt isch bi mim s grösste problem gsi, wenns hinä voll igfederet häd (kurvefahrte sind niä äs problem gsi)

So direkt wollte ich das jetzt nicht schreiben, ich will ja in meinen Mitglied's Anfangstagen nicht schon Streitigkeiten provozieren, aber du hast natürlich recht. Und der Motor ist zu teuer um ihn kaputt zu tunen. Wenn mal die Lader hops gehen nachm Tuning, nuja thats life, aber man muss es ja nicht darauf anlegen.

Keine Frage die N54 und der N55 Motoren halten sehr viel aus, aber eben nur wenn alles technisch Einwandfrei funktioniert und nicht wenn man die Klopfregelung dazu benutzt um Ladedruckerhöhungen abzusichern.

Robmaster:
    Mensch, das hättest mir nicht vorm Kauf des 335i sagen können. :thumbdown: :lol:

sorry, hast nicht gefragt.... ;)