Vorher hatte ich die erste Version fürs E85, glaube war die 09 jetzt die 19.
Muss glaub wieder auf 09 wechseln und am Besten selber Testen.
ZitatAlles anzeigenAs many know the JB4 has 18 ohm load resistors built in which limit the
amount of duty cycle the JB4 can add. The normal 18 ohm resistors limits
performance to around 17psi/410rw depending on conditions. This is
enough power to run high 11s in a properly setup car. For those wanting
more duty cycle/boost you can replace them with 15 ohm resistors to
allow another psi or so. Just keep in mind lowering the duty cycle
safety increases your risk for motor or turbo failure. You must monitor
ignition timing and ensure you have sufficient octane for your boost
levels. If you are relying on meth for octane then you must be using a
properly configured map 3.
As a general rule, if your FFMAX (wastegate
adaption value) is sticking around 130, then you'll benefit by switching
over to 15 ohms.
Damit kann man mehr Ladedruck fahren, aber nur wer es auch braucht.
Schau einfach mal nach wie es mit denn wastegate adaption value Setting aussieht.
Das war bei mir ca. 128, also hats was gebracht, denn Ohm zu reduzieren. Wenn du z.B bei ca. 70-110 bist, musst du es nicht wechseln.