BMW Treffen in der Schweiz, 12.Mai 2012 - Umfrage im 1.Post >>> Ort der Veranstaltung /// Link fürs Car-Coding im 1. Post >>> tragt euch noch ein

• ja eh...
    bi immerno dr Meinig das dr e46 eine vo de schöne BMW wo sie je hei produziert :thumbsup:
    woni mi e92 kouft ka bini churz drvo gsi, en e46 m3 zchoufe mit SMG ;)

Ja ich han min E46 au nur ungern weggeh.....

Bis aber froh hesch kei E46 M3 mit SMG kauft, SMG isch de letschti Schrott....SMG II isch es bitzeli besser, aber immerno fürd Mülltonne

Keine Feier ohne Dreier :bmw-smiley:

Strasse nass,
    Fuss vom Gas!
    Isse trocken,
    drauf den Socken!

• die si doch nur nidisch :D darum chöme sie nid :D

ja eh...
    bi immerno dr Meinig das dr e46 eine vo de schöne BMW wo sie je hei produziert :thumbsup:

ja eh...

guet hesch de e92 gholt
    wenn den m3 e46 csl handgschalte :D :D

• Bis aber froh hesch kei E46 M3 mit SMG kauft, SMG isch de letschti Schrott....SMG II isch es bitzeli besser, aber immerno fürd Mülltonne

najaa..kenne iz es paar wo so eine hei und die si eigentlech aui zfriede :pinch:
    wiso söts müll si?

wenn den m3 e46 csl handgschalte :D :D

bini ou go aluege :D

Dr schönschti 3er ever war, isch u bliibt: E30 !!! :punk:

:love::love::love::love:

• najaa..kenne iz es paar wo so eine hei und die si eigentlech aui zfriede
    wiso söts müll si?

Die hend immer zimmlich vell Problem gha....vorallem SMG I isch vo Magnetti Marelli gsi, huere Italienische grümpel...
    Het dChraft vomene M3 ned usghalte und denn sind die Dinger reihewiis verreckt.

Bim SMG II sinds einiges besser wurde, ha aber au dört no vo sehr villne Problem ghört.
    Schuelkolleg vo mir het soeine mit SMG II, plötzlich heter nur no dGäng 2-4 gha.....Reparatur: ca: 2500.-

Strasse nass,
    Fuss vom Gas!
    Isse trocken,
    drauf den Socken!

• Die hend immer zimmlich vell Problem gha....vorallem SMG I isch vo Magnetti Marelli gsi, huere Italienische grümpel...
    Het dChraft vomene M3 ned usghalte und denn sind die Dinger reihewiis verreckt.

Bim SMG II sinds einiges besser wurde, ha aber au dört no vo sehr villne Problem ghört.
    Schuelkolleg vo mir het soeine mit SMG II, plötzlich heter nur no dGäng 2-4 gha.....Reparatur: ca: 2500.-

ouu shit :D
    zum glück isches also dr e92 worde :D
    aber iz bitte BTT

• Dr schönschti 3er ever war, isch u bliibt: E30 !!!

:love::love::love::love::love::love::love::love: M3 E30 und M5 E28 traumautos

ha au no mini härzli müesse dazuegä, JETZ widr BTT :D

bayerische motorenwerke drei drei fünf i

• Ja ich han min E46 au nur ungern weggeh.....

Bis aber froh hesch kei E46 M3 mit SMG kauft, SMG isch de letschti Schrott....SMG II isch es bitzeli besser, aber immerno fürd Mülltonne

Du häsch kei blasse Dunscht 8|

• Zitat

Du häsch kei blasse Dunscht 8|

Es goht....
    Ich brichte nur vo dem woni vo Kollege mit M3 oder vo Niederlassige ghört han.
    Oder wasi au scho im E46-Forum glese han.
    Evtl legts au drah wemme dWartig ned sorgfältig gnueg macht... kei Plan, han kes SMG und wot au keis

Strasse nass,
    Fuss vom Gas!
    Isse trocken,
    drauf den Socken!

2 Mal editiert, zuletzt von BMW_Switzerland ()

• hend mir eigentlich kei einzigi frau ide Formation das isch würkli schwach :D...also leute ich hab für den 2 Ort abgestimmt...