Zitathend mir eigentlich kei einzigi frau ide Formation das isch würkli schwach :D...also leute ich hab für den 2 Ort abgestimmt...
Leider nein.... es het glaub eh kei würklich aktivi Fraue da im Forum, da isch im E46-Forum es bitzli anderst gsi.
""
Zitathend mir eigentlich kei einzigi frau ide Formation das isch würkli schwach :D...also leute ich hab für den 2 Ort abgestimmt...
Leider nein.... es het glaub eh kei würklich aktivi Fraue da im Forum, da isch im E46-Forum es bitzli anderst gsi.
doch gits...ha mau eire ghulfe M3 Spiegle zorgansiere ![]()
Zitat
doch gits...ha mau eire ghulfe M3 Spiegle zorgansiere
Isch aber au eher dsälteheit, denki mol
Es goht....
Ich brichte nur vo dem woni vo Kollege mit M3 oder vo Niederlassige ghört han.
Oder wasi au scho im E46-Forum glese han.
Evtl legts au drah wemme dWartig ned sorgfältig gnueg macht... kei Plan, han kes SMG und wot au keis
Höre säge isch nüt und der Kolleg süu nit M3 fahre wenn keni 2.5 KFränkli cha oder wot zahle ![]()
Bitte sehr :
Test BMW M3 Handschalter gegen DKG — AUTO BILD 18/2008
ZitatHöre säge isch nüt und der Kolleg süu nit M3 fahre wenn keni 2.5 KFränkli cha oder wot zahle
Bitte sehr :
Test BMW M3 Handschalter gegen DKG — AUTO BILD 18/2008
Aber i dem Test gohts ums DKG ned ums SMG, oder tüsch ich mich.
Und die 2500.- heter scho chönne und welle zahle, aber ich finds trotzdem ned grad guet wenn sones getrieb ufgit
Lies mis Posting. GANZ...hei ei ei...chönz dr nit mol meh aus 3 Sätz läse.....Pisa Studie grüsst ![]()
Wott ja nid pinkelig si.. aber bitte verschiedit die diskussion i laber thread danke adeee mercii ![]()
ZitatWott ja nid pinkelig si.. aber bitte verschiedit die diskussion i laber thread danke adeee mercii
Hesch recht BTT
@ Theo: isch jo jetzt egal, sgit vo allem Mentigsmodell
isch zwar chlei off topic aber brucht öpper no e schwarzi Spoilerlippe? würd se für 100Fr abgä und as Träffe mitnäh...
Isch in Saphirschwarz (475) lackiert...
Zitatisch zwar chlei off topic aber brucht öpper no e schwarzi Spoilerlippe? würd se für 100Fr abgä und as Träffe mitnäh...
Isch in Saphirschwarz (475) lackiert...
Passt die ane Standart VFL Front?