BMW Treffen in der Schweiz, 12.Mai 2012 - Umfrage im 1.Post >>> Ort der Veranstaltung /// Link fürs Car-Coding im 1. Post >>> tragt euch noch ein

• Zitat

hend mir eigentlich kei einzigi frau ide Formation das isch würkli schwach :D...also leute ich hab für den 2 Ort abgestimmt...

Leider nein.... es het glaub eh kei würklich aktivi Fraue da im Forum, da isch im E46-Forum es bitzli anderst gsi.

Keine Feier ohne Dreier :bmw-smiley:

Strasse nass,
    Fuss vom Gas!
    Isse trocken,
    drauf den Socken!

• Zitat

doch gits...ha mau eire ghulfe M3 Spiegle zorgansiere ^^

Isch aber au eher dsälteheit, denki mol

Strasse nass,
    Fuss vom Gas!
    Isse trocken,
    drauf den Socken!

• Zitat

Höre säge isch nüt und der Kolleg süu nit M3 fahre wenn keni 2.5 KFränkli cha oder wot zahle 8|

Bitte sehr :
    Test BMW M3 Handschalter gegen DKG — AUTO BILD 18/2008

Aber i dem Test gohts ums DKG ned ums SMG, oder tüsch ich mich.
    Und die 2500.- heter scho chönne und welle zahle, aber ich finds trotzdem ned grad guet wenn sones getrieb ufgit

Strasse nass,
    Fuss vom Gas!
    Isse trocken,
    drauf den Socken!

• Lies mis Posting. GANZ...hei ei ei...chönz dr nit mol meh aus 3 Sätz läse.....Pisa Studie grüsst :D

• Wott ja nid pinkelig si.. aber bitte verschiedit die diskussion i laber thread danke adeee mercii :D

• Zitat

Wott ja nid pinkelig si.. aber bitte verschiedit die diskussion i laber thread danke adeee mercii :D

Hesch recht BTT

@ Theo: isch jo jetzt egal, sgit vo allem Mentigsmodell

Strasse nass,
    Fuss vom Gas!
    Isse trocken,
    drauf den Socken!

• isch zwar chlei off topic aber brucht öpper no e schwarzi Spoilerlippe? würd se für 100Fr abgä und as Träffe mitnäh...
    Isch in Saphirschwarz (475) lackiert...

• Zitat

isch zwar chlei off topic aber brucht öpper no e schwarzi Spoilerlippe? würd se für 100Fr abgä und as Träffe mitnäh...
    Isch in Saphirschwarz (475) lackiert...

Passt die ane Standart VFL Front?

Strasse nass,
    Fuss vom Gas!
    Isse trocken,
    drauf den Socken!