man man man.. legst du dann auch einen Start mit Launch Control hin und filmst sein Gesichtsausdruck? Hab ich bei den Amis mal gesehen
Eher nicht
man man man.. legst du dann auch einen Start mit Launch Control hin und filmst sein Gesichtsausdruck? Hab ich bei den Amis mal gesehen
Eher nicht
Finde das Video nicht.. ist so ein M3 Fahrer der die Kamera auf seinen Sohn gerichtet hat und einen SuperStart hinlegt.. der Gesichtsausdruck von "Grinsen -> Fast keine Luft" ist unbezahlbar
Kurz: Ein Vollidiot von einem Vater
Grillieren. Haha die Schweizer. Ich bin nur die nächsten 3 Wochen in ch
hei nei das arme Ching
hei nei das arme Ching
unglaublich echt :!!!! und dene no filme
Mongoo vateeer
5. oder 12. Mai loht sech glaub lo irichte, denn hani Zivilschutz Ifüehrigskurs hinter mer Ech stimme im April s genaue Darum ab wenn's konkreter wird und ech genau weiss dass nüd dezwische chond. Aber ech bi do guter Dinge...
5. oder 12. Mai loht sech glaub lo irichte, denn hani Zivilschutz Ifüehrigskurs hinter mer
Ech stimme im April s genaue Darum ab wenn's konkreter wird und ech genau weiss dass nüd dezwische chond. Aber ech bi do guter Dinge...
Guuuet Eine meh
VW und FIAT
Das VW und Porsche zämä ghört das weis mer ja... aber das FERRARI und Fiat zämä sind hani jetzt nöd gwüsst...
Wohne z Herzogebuchsee, Kt. Bern. daher für mich z wiit und bin absolut kein fan vo so Treffä und vorallem nöd vo so Corso-Fahrte. hani scho gnueg schlechti erfahrigä gmacht. jedä wöt zeigä daser dä schneller isch, arschchläbä, etc. nee danke us dem alter bini usä.
mached lieber äs gschids treffä und mietet dä l'anneaux du rhin z.b. den chamer mal chli uf dä Pistä umäfahrä. do würdet sicher au na einigi usem MForum au cho.