BMW Treffen in der Schweiz, 12.Mai 2012 - Umfrage im 1.Post >>> Ort der Veranstaltung /// Link fürs Car-Coding im 1. Post >>> tragt euch noch ein

• Moin Moin Zement ufs Weekend Heger 25 grad, Därme als 1er Fahrer Au Teil ne?? Wo genau isch treffe?? Hets User Wo vielleicht vo st. Galle Chömen?? Gruss

• Ich komme irgendwie nicht zum anmelden fürs Car codding, 335 kannst du mir bitte meine LED heckleuchten codieren auf meinem 1er e87 das nur noch die 3 LED Stäbe leuchten??

• Moin Moin Zement ufs Weekend Heger 25 grad, Därme als 1er Fahrer Au Teil ne?? Wo genau isch treffe?? Hets User Wo vielleicht vo st. Galle Chömen?? Gruss

Moin Moin Zement ufs Weekend Heger 25 grad, Därme als 1er Fahrer Au Teil ne?? Wo genau isch treffe?? Hets User Wo vielleicht vo st. Galle Chömen?? Gruss

hey geil , sicher derfsch cho
    ich bi vo sg

lüt mir mol a : 077 438 88 38

dene fahre mer zemme los ;)

• Ja danke für den link,ich habe die Seite schon gefunden nur wenn ich auf die Seite geh bin ich plötzlich nicht mehr angemeldet und kann mich auf der Seite auch nicht mehr anmelden ?( ?( . Hab ich noch nie erlebt???

• Ja danke für den link,ich habe die Seite schon gefunden nur wenn ich auf die Seite geh bin ich plötzlich nicht mehr angemeldet und kann mich auf der Seite auch nicht mehr anmelden ?( ?( . Hab ich noch nie erlebt???

vlt chasch du weg de wenige biträg döt nix poste ?

Also wie mache mers wegem Treffe? Wennd willsch PN oder lütsch a wege zemmelosfahre

• z

Jo also du chaschmer zit und Ort sege wo de losfahre Wilsch und i Chume den döt here

zerst mal wo wohnsch?
    ich bin vo SG Stadt
    ich wär am 09:30 Bahnhof SG, dene möste mer schnell Thurau halte, wel de kolleg mit em 7er bmw au no chunt, dene ab uf kemptahl