• Zitat

Es ist mal etwas anderes das stimmt.. und sicherlich nicht jedem sein Geschmack.. mir wurden die LM halt langweilig..

Ist wie bei den Hollywood Stars.. denen werden die Granaten die sie als Freundinnen haben auch mit der Zeit langweilig und wechseln die aus :D

Geiler Vergleich :D:D:thumbup::thumbup:

• verfluecht hani widermal ä lustigi diskusion mit em Theo verpasst... :(

zu dä Felgä. Gfalled mir. Farbton isch au guet, au wens hald chli weniger kontrast git als d LM's. aber vo denä Bilder wo du bis jetzt zeiget häsch gsehts chli us als würded di hinderä Felgä chli zwiit usächo für min gschmack. chönt aber au nur ä optischi tüüschig si.

weiter so! :thumbup:

E82 135i (N55) Fahrer
    ex E87 130i Fahrer (DailyDriver)
    ex E92 M3 Fahrer
    ex E92 335i Fahrer

zu dä Felgä. Gfalled mir. Farbton isch au guet, au wens hald chli weniger kontrast git als d LM's. aber vo denä Bilder wo du bis jetzt zeiget häsch gsehts chli us als würded di hinderä Felgä chli zwiit usächo für min gschmack. chönt aber au nur ä optischi tüüschig si.

Danke viu mau fürs Kompliment :love:

Wirde no richtigi biuder mache, wöu die chöme sowitt use wie die Linea Corse.. aber mache de no aständigi biuder :thumbup:

• stimmt, häsch ja mal gseit.

s einzigä wani weg lo würd isch dä VOLK chläber wot drufmache wotsch. isch s glichä wiä bi BBS reps s BBS logo anämache. not-a-fan.

E82 135i (N55) Fahrer
    ex E92 M3 Fahrer
    ex E92 335i Fahrer

• I muesses haut mau usprobiere wies wird usgseh.. wöu eifach so ohni de Rote Akzent fingi fehlt eifach öpis..

aber äbä, muesses de eifach probiere

• ja das verstohni, ich würd aber ev. em Custom Sticker druf mache. Also eine wo vo dä grössi glich isch dä dä VOLK chläber, aber was eiges druf gschribä häsch. z.B. E92 335i und drunder d Leistig wot häsch (müesstisch hald messä)

E82 135i (N55) Fahrer
    ex E92 M3 Fahrer
    ex E92 335i Fahrer

• ja das verstohni, ich würd aber ev. em Custom Sticker druf mache. Also eine wo vo dä grössi glich isch dä dä VOLK chläber, aber was eiges druf gschribä häsch. z.B. E92 335i und drunder d Leistig wot häsch (müesstisch hald messä)

hahaha das wär würk e geili Idee:D sone grossi Ufschrift mit 335i :thumbsup:
    ups sorry muss ja auf deutsch schreiben sonst werden wir hier noch gesperrt ;)

aber Leistung wäre dann to much :) schon fast bisschen prollo :pinch:

So sticker hani gsuecht!! Nur leider niemer gfunge womer die cha afertige la..

wüsstisch da öpper? Wär natürlech viu geiler.. i has äbä nid wägdr Marke gha, sondern dermit e rote sticker druffe isch.. darum isches mir glich was druff steit und 335i würd no schöner usgseh ufem sticker :thumbsup:

verdammt ! Ich hab mich schon wieder auf eine von Theos Profilierungsorgien gefreut. :cursing:

BTT: Die Felgen gefallen mir nicht aber hauptsache sie gefallen dir :) :D