Beiträge von vz_335

1. Mal mein Fazit nach ca. 2 Monaten JB4.... Ist echt der Wahnsinn wie die Kiste anschiebt, freue mich jeden Tag aufs Neue:D// Zusätzlich hatte ich mit Map1 einen vergleich gegen meinen Kollegen 100-250 in seinem RS4 b5 mit 450 PS... War immer leicht vorne.. ist schon krass was diese BOX ausmacht..

2. Weiss nicht wo das hingehört, jedoch interessiere ich mich für ein Sperrdifferenzial (Wavetrack?)...// Kann man dies in der Schweiz verbauen lassen und wann wie kommt man am günstigsten zu diesem Teil..??

Du hattest Map1 und gegen den RS4 B5 mit 450ps warst du vorne?? das glaube ich nicht..

Fahre regelmässig gegen den RS4 B5 mit 454ps von Sportec und da brauche ich Map5 damit ich vorne bin.. mit Map1 lässt er mich stehen..

So schwach sind diese Rs4 dann doch nicht ;)

Also ob das Gesund ist waage ich zu bezweifeln.. als ich das bei mir probiert habe, gab er beim Lenken komische Geräusche von sich bzw. die Servopumpe.. keine Ahnung wieso :S

Da werden sämtliche System abgeschaltet und ob das gesund ist, weiss ich jetzt nicht.. zu oft würde ich es aber nicht tun

Da wüssti evtl. öper (macht Wärbeschrifte aller Art)... cha eigentlich Chläber i allne Farbe & Forme produziere... bisch mal ir Region Interlake underwägs?

Hmm nee dert ender weniger.. i versueche iz mau sBurgdorf, süsch würdi mi bi dir meude ok?

Morge zäme ,
    Firma "apfelkern" in burgdorf oder "trim line" in steffisburg mache dir das sicher vulli! Frag da mau nache...

Danke Sandro!! I meude mi mau bi dene Apfelkern in Burgdorf.. chume zwar vo dert aber ha gar nid gwüsst dass es die git :D

ja das verstohni, ich würd aber ev. em Custom Sticker druf mache. Also eine wo vo dä grössi glich isch dä dä VOLK chläber, aber was eiges druf gschribä häsch. z.B. E92 335i und drunder d Leistig wot häsch (müesstisch hald messä)

So sticker hani gsuecht!! Nur leider niemer gfunge womer die cha afertige la..

wüsstisch da öpper? Wär natürlech viu geiler.. i has äbä nid wägdr Marke gha, sondern dermit e rote sticker druffe isch.. darum isches mir glich was druff steit und 335i würd no schöner usgseh ufem sticker :thumbsup:

I muesses haut mau usprobiere wies wird usgseh.. wöu eifach so ohni de Rote Akzent fingi fehlt eifach öpis..

aber äbä, muesses de eifach probiere