• hammer felge, einzigartig denk ich hier im forum ;):thumbsup:

nö, gabs schonmal hier einfach in weiss ;)

So sticker hani gsuecht!! Nur leider niemer gfunge womer die cha afertige la..

wüsstisch da öpper? Wär natürlech viu geiler.. i has äbä nid wägdr Marke gha, sondern dermit e rote sticker druffe isch.. darum isches mir glich was druff steit und 335i würd no schöner usgseh ufem sticker :thumbsup:

Nein, leider kenne ich keinen der Autobeschriftungen herstellt. aber such doch mal im Google nach Autobeschriftungen. Wenn du die Masse hast sollte das kein Problem sein.

E82 135i (N55) Fahrer
    ex E87 130i Fahrer (DailyDriver)
    ex E92 M3 Fahrer
    ex E92 335i Fahrer

• Zitat

So sticker hani gsuecht!! Nur leider niemer gfunge womer die cha afertige la..

wüsstisch da öpper? Wär natürlech viu geiler.. i has äbä nid wägdr Marke gha, sondern dermit e rote sticker druffe isch.. darum isches mir glich was druff steit und 335i würd no schöner usgseh ufem sticker :thumbsup:

Morge zäme ,
    Firma "apfelkern" in burgdorf oder "trim line" in steffisburg mache dir das sicher vulli! Frag da mau nache...

• So sticker hani gsuecht!! Nur leider niemer gfunge womer die cha afertige la..

Da wüssti evtl. öper (macht Wärbeschrifte aller Art)... cha eigentlich Chläber i allne Farbe & Forme produziere... bisch mal ir Region Interlake underwägs?

• Da wüssti evtl. öper (macht Wärbeschrifte aller Art)... cha eigentlich Chläber i allne Farbe & Forme produziere... bisch mal ir Region Interlake underwägs?

Hmm nee dert ender weniger.. i versueche iz mau sBurgdorf, süsch würdi mi bi dir meude ok?

Morge zäme ,
    Firma "apfelkern" in burgdorf oder "trim line" in steffisburg mache dir das sicher vulli! Frag da mau nache...

Danke Sandro!! I meude mi mau bi dene Apfelkern in Burgdorf.. chume zwar vo dert aber ha gar nid gwüsst dass es die git :D

• i know...ha früecher in Grindelwald gwohnt :D

Ahh voila - de kennsch d'Gasse dert obe ja o bestens :D Aber muess de öpe zersch afe mal ufe Männliche PP ga luege wi das tuet mit däm :whistling: